Thursday 10 October 2013

perasaan marah

salam jumaat semua.

hari jumaat ialah penghulu segala hari, hari yang baik, xboleh nak marah2 hari ni ye..
tapi malangnye, en3 ni nak cite pasal ape yg  terjadi tadi..

marah...marah..marah...

citenye cam ni, aku ni admin so ape2 phone call akn masuk kt tempat aku dulu la. semalm ada seorng lelaki ni call, 3 kali dia call untuk ckp dengan orang ni, tapi tiap2 kali aku nak tranfer call org tu mesti engage..
so si lelaki ni tinggalkan pesan.
aku dah pun sampaikan pesan tu.

pagi ini, lelaki tu call lagi, bila aku nak tranfer call, engage lagi
so memang tak pasal2 aku kn marah sebab dia ckp aku menipu, dia kata xkan tiap kali call engage je, aku ni xsampaikan pesan dia ke.

aku pun mula nak marah sbb aku dah sampaikan pesan, kalau orang tu xnak return call xkan aku nak paksa.

aku faham llki ni ada benda yang nak disettelkan tp oleh sebab panggilannye tidak dijawab dia pun jadi marah 
dan  aku pulak  jadi mangsa.

sejujurnye aku ni nak marah kat leleki tu pun ada, nak marah kat budak office ni pun ada..aku thu dia de masalah sendiri nape dia xnak call tp cb la pikir cikit yg aku ni pun de masalah jugak. 

jenuh la kalau tiap2 hari nak kn dengar org cakap buruk-buruk kat kita.
sabar aku pun ada tahap jugak, aku pun bukan malaikat nak dengar je orang marah-marah aku.

dan disebabkan oleh perasaan marah ini lah, aku jadi tak boleh nak tengok atau nak bersemuka dengan budak office aku ni, sebabnye aku rs mrh kat dia, sbb dia aku xpasal2 aku kena marah 




No comments:

Post a Comment