Sunday 15 May 2016

Missed Abortion

MISSED ABORTION

Salam semua, lama betoi x update blog kan.
Entry ni pasal “missed abortion”..sapa tau maksud perkataan tu apa ?
Sebenarnya  aku pun x clear maksud phase tu apa Cuma ni nak cerita sikit pengalaman aku pasal missed abortion.

Kalau ikutkan sekarang mgkin dah 7 bulan usia kandungan tapi tak  ada rezeki I lagi utk pregnant kali ke2 (tb2 menitis air mata)
Last year around end of December, doctor sahkan aku pregnant, hari tu aku MC sebab kena cirit –birit.

Aku dgn husband g klinik then doctor chek, dan dia kata mugkin aku  pregnant,
Aku  cakap dgn doctor baru 2 minggu lps aku  buat pregnancy test, xde apa2 result pun.
Tp doctor tu srh aku  buat ujian air kencing, alhamdullillah  aku pregnant 5 minggu.
Perasaan yang memang tak dapat nak digambarkan, selepas 3 thn alhamdulliah aku mengandung.

My husband xpercaya sebab dia ingat aku main-main je..seriously  he cryied
(lagi air mata I kuar)

Doctor cakap dekat aku  kalau nak scan xsesuai sbb still kecik kandungan tu, dia suruh tunggu next month baru scan.
aku rasa sangat2 la gembira.

Minggu ke 12 kandungan.

Hari tu aku dgn suami ada appointment untuk scan perut, kitaorng scan di klinik kat Bukit Jalil.
Waktu scan untuk cari mana si baby ni duduk, doctor tak dapat cari.
Dalam perut aku taka da apa2
Ya allah sedihnye….

……………..nanti aku sambung, sedih nanti nangis kt office payah pulak…………..


Ni la harta  yang ada sekarang pun

moment yang paling sedih bila Farhan cium perut ibu dan cakap adik ada dalam perut ibu kan



No comments:

Post a Comment