Friday 8 February 2013

Kecawa..huhuhu campur Sedihh


Mood: kecewa

Mungkin kebanyakkan org rasa happy hr ni sbb esk dah mula cuti CNY and maybe dah ada yg balik kampong malam ni.
Tapi aku, tak balik kampong pun, duduk la kat kL ni sorang-sorang.
Hari ni barang yang aku dengan best frez aku order sampai, lepas tengok barang to mood agak sedih sebab benda tu bukan la yang macam aku nak…huhuhu

Dah sedih pasal baju to satu hal, ni satu hal lagi.
Tengah hari tadi baju yang aku cadang nak pakai untuk kenduri abang aku kahwin minggu depan dah siap.cuba la try baju tu…

Sangat kecewa sebab baju tu besar, sedih sangat sebab baju tu ialah hantaran kahwin dari pihal leleki  kepada pihak perempuan waktu aku kahwin dulu.
Dah la beli mahal, tempah pun mahal tp bl dah siap..hmmm



No comments:

Post a Comment