Sunday 19 May 2013

hai...susah hati aihh...


Salam..

Hai….
hati ni rasa tak sedap, macam ada benda tak kena.
Actually pagi tadi waktu hantar farhan kat rumah pengasuh, tiba-tiba je de sorang makcik ni yang duduk kt area situ panggil and dia tnya
 “ ni ke budak yang selalu nangis tu” and aku jawab “ye”.

Sebenarnye aku nak sambung cakap “ sekarang ni dah tak nangis dah, dah ok.”

Pas2 mak cik tu sampaikan pesan yang de sorang mak cik yang duduk sebelh rumah pengasuh ni nak jumpe aku, de benda nak cakap.

Dalam hati ni dah dup dap dup dap…apa la mak cik ni nak cakap kat aku.
Lepas hantar farhan kt rumah pengasuh, aku jmpe balik mak cik tadi dan cakap kat dia yang aku nak jumpe mak cik nie sekarang sebab takut nanti aku balik lambat.

Kami pun berjalan kaki ke rumah mak cik tu, sampai je anak dia cakap mak dia dah pergi keje.
So balik ni la baru blh jumpe pn.
Sebelum nak masuk kete, sekali lagi mak cik ni cakap kat aku,
 “jangan lupe petang ni, mustahak tau”.


Hari ni aku kat office memang tak tenang, sebab aku tertanya-tanya benda apa yang nak disampaikan oleh mak cik ni???

Sebab farhan suke nangis ke?

Ke ada benda tak kena dengan si pengasuh ni??




No comments:

Post a Comment