Thursday 13 June 2013

feel guilty

Hari ni pergi Imegresen lagi..asyik imegresen je, macam dah xde tempat lain nak pergi.punye la kerap aku pergi sana sampai cik adik yang kat kaunter teksi tu pun dah boleh tahu aku nak balik mna.
Sekarang ni tengah ada sikit perasaan bersalah kat diri aku, nak thu nape???


Citenye macam ni, waktu nak balik dari imegresen tadi, waktu dalm perjalanan dari tingkat 3 ke tempat teksi ada sorang cina ni, rasanye rakyat cina kot, lelaki dan keadaan dia agak kusut masai sikit.
Waktu aku jalan kaki nak pergi tempat teksi, dia tahan, dia tunjuk sekeping kertas..aku taK sempat baca pun kertas tu, tapi yang pasti lelaki tu buat isyarat yang dia bisu dan dia nak minta pertolongan aku.





Tapi disebabkan mood aku tak berapa baik, aku pun buat isyarat tangan yang aku tak nak @ tak mahu tolong dia, and aku jalan wat Don’t know je depan dia…


Ermm…………
sebenarye waktu aku jalan tu, aku ada rasa bersalah sebab tak tolong orang tu walaupun aku sebenarye tak tahu pun benda ape yang  dia nak minta tolong tu

Sampai dalam teksi pun aku still pikir pasal orang tu…


Minta maaf ye awak, sebenarnye saya tengah tension sebab permohonan DP 10 saya tak selesai-selesai lagi. Bukan salah awak tapi awak pun jadi mangsa..







1 comment: