Thursday 11 October 2012

35 weeks pregnant

Alhamdullilah, skrg dh 35 minggu aku pregnant, actually rasa happy sgt sbb bby dah nak kuar. dah xsabar nk jumpe bby tp takut pn ada jgk sbb aku ni xpandai nak jaga budak2 tp kalau abah dia mmg pandai bab jaga budak2 ni.

next week dah masuk 9 bln pregnant tp aku still kn keje, actually xberani nak mnta cuti awal2, takut bos xbagi.

So aku akan mula cuti lepas raya ni, time  2 dah 38 weeks hamil. Risau pn de jugak, bukan ape takut terberanak kt cni je. Kalau baby lahir kat cni nnt xde orang nak jaga.

Aku dah decide nak balik bersalin kat kampung, nun kat Kedah cana..

Perut rasa keras je skrg nie, bby pulak dah xgerak cikit2 tp dia pnye gerak sekarang sampai aku rs cam nak menjerit je.

Kadang-kadang sebelum tido, abah dia akan letak tangan kt perut untuk rasa baby bergerak, and bila bby ni gerak kuat sangat dia akan cakap agaknye anak dia tengah main bola kot dalam perut ni...huhuhuh




Bila dah nak masuk 9 bulan nie, aku dah xlarat nak berjalan-jalan, kadang - kadang pulak kalau dah duduk susah nak bangun sebab berat  badan. Dulu sebelum pregnant berat 50 je, skrg ni dah 60 lebih, siap kn perli dgn abah dia lg.
Encik Husband ckap, cam ne klu berat x turun lepas baby lahir nnt?? then aku jawab sng je, Klu x kurus jugak, duit abang la habis kat Slim world 2....hihihihi...


bby boy


No comments:

Post a Comment